вторник, 22 июля 2014 г.

New travel<3 and my look :)

Hi! I'm writing from Moscow but very soon I will fly to Estonia,Parnu. I am very happy because I love this city and I love everything in this town!  I will write post and will take photos.
About look:
Today I decided to wear a blue top with white jeans :) I love these jeans! Because they are lightweight and suits me very good. And hat. I love this hat because I think it is very pretty ;)
I very love travel <3because I'm happy! Good buy! <3 


Привет! Я уже дома в Москве, но 23 июля я уезжаю в Эстонию город Пярну) Я очень рада, потому что мне нравится этот город и все что там есть. Я обязательно буду выкладывать фотографии и посты из Эстонии ;)  
Про мой лук: 
Сегодня я решила одеть голубой топик с белыми джинсами :) Мне очень нравятся эти джинсы! Потому что они легкие и мне идут. И шляпа) о которой я давно мечтала. Мне кажется она классная :)
Я очень люблю путешествовать <3 и поэтому очень рада!!! 
Спасибо, что прочитали) Пока <3 

Комментариев нет:

Отправить комментарий